söndag 30 maj 2010

Litet sommaruppehåll...

Som ni kanske märker så är det obefintlig uppdatering just nu, har helt enkelt andra prioriteringar under vår/sommarmånaderna och bloggandet får vara lite mer av en höst/vintersyssla för mig har jag kommit fram till. När det är mörkt och kallt ute finns mer utrymme för pyssel och jag hoppas ni hänger med igen då! :)
Har nämligen inhandlat massor av prylar på loppisar som bara ligger och väntar på diverse makeovers i mina gömmor.
Kan ju även hända att det kommer ett och annat inlägg även i sommar om andan faller på..
Önskar er en fin och härlig sommar gott folk,
so long!

25 kommentarer:

Lady Thirty sa...

ha en finfin sommar :D
kram

Jenny Oak Fae sa...

Ha en fin sommar du också!

: )

KRAM

nook Elin sa...

Ha en underbar sommar! Så hörs vi i höst =)

Zizzi sa...

Ha en underbar sommar!

Emmie sa...

låter som en bra idé! jag hänger kvar och väntar spänt på fynd och pyssel!:)
önskar detsamma till dig.

erry sa...

Hej! Jag har gett dig en utmärkelse, kika in hos mig! Vet att du har bloggpaus men ville ändå ha med dig på min lista, du väljer såklart om du vill ta emot... Många kramar!

Maud/En bok om dagen sa...

Jag ser verkligen fram emot att du börjar om igen! Hoppas att du slänger in något inlägg då och då, fastän du egentligen bara vill njuta av sommaren... ;-)

Unknown sa...

Kom snart tillbaka :-)

Anonym sa...

Nu längtar iaf jag efter att få se dina härligt färgglada pyssel! :-)

Villblomsten sa...

Ja , det blir mer blogging om vinteren :-)

Jeg har en liten Give Away på bloggen min - ta gjerne en tur innom :-)

Mindi sa...

Kikade in för att se om det fanns något rosa. ;)

Stor kram
M I N D I

carina sa...

Jag är en anonym läsar som bara skrivit en kommentar tidigar men följt din blogg länge. Saknar dina härliga inlägg med alla underbara loppis prylar men förstår att det tar tid. Hoppas du vill fortsätta. Carina O

carina sa...

Jag är en anonym läsare som bara skickat en liten kommentar tidigare. Saknar dina underba loppisprylar som blir helt oemotsåndliga efter dina behandlingar, men förstår att det tar tid. Hoppas du vill fortsätta. Carina

Sanna sa...

Men då!! Kommer du aldrig tillbaka? Saknar dig här i blogglandia! ;) hihi..

Kraaaaam
Sanna

Lissi sa...

Jag bara älskar din blogg...saknar dej....

Sanna sa...

Men då, har du inte haft nog med sommarlov snart? Saknar dig här i blogglandia! =)

Kraaaaam
Sanna

Anonym sa...

...men nu är väl hösten ändå här? :P hoppas att du snart bloggar igen, jag saknar dina underbara inlägg :)

Stina Glaas sa...

Hallå! Har du inte uppehållat klart nu? Kom tillbaka! Så det så! ;-)

Viktoria- ♥s t j e r n f a l l♥ sa...

HeeeeeJ! Hoppas allt är bra med dig och välkommen tillbaka till bloggvärlden när du vill :) Du är saknad :D

Kraaam Viktoria

Anonym sa...

Kommer du tillbaka snart? Vi saknar dig!

Sanna sa...

Saknar dina inspirerande blogginlägg!! =)

Kraaaaaam
Sanna

Lotta sa...

Babybaby jag saknar din blogg, men mest dig och ditt skratt! En loppisrunda snart? Jag är mer än redo!

Anonym sa...

Snälla rara underbara! Kom tillbaka med dina kreativa idéer. Jag saknar dom mer än någonsin nu på våren när pysslet kliar i fingrarna. =) /josseposse

Knaada sa...

Hej!

Vilken otroligt läcker stil du har! Jag googlade på flamingos för ett litet kollage jag pysslar med och så hamnade jag här :)

Måste bara få tipsa dig om den här flamingotavlan!

http://www.knaada.se/hem/flamingo-01-2252761

Hoppas du har en fin sommar!

Skyddsänglar sa...

Saknar dig du underbara!

Bloggarkiv