torsdag 28 januari 2010

Konstverk och bakverk i ett!

Wow, jag blev helt till mig när jag såg dessa bakverk. Undra just hur många timmar det tar att göra varje mästerverk?
Personligen skulle jag inte nämnas äta av något som är så otroligt vackert, tänk att hugga tårtspaden i någon av dessa. Jag skulle då inte klara av det, hur goda de än må vara! ;)
*
..Och nej, för er som kanske undrar varför jag bloggar om bröllopstårtor (mest då min kära far som väntar på att få hålla tal), så är det inga giftasplaner här inte.. tyvärr ;p
*
Bilderna är lånade från Peggy Porschen som från och med nu är min idol!

4 kommentarer:

NOOK Elin sa...

Det är helt otroligt hur dom kan få dom så perfekta. Själv gjorde jag en prinsesstårta en gång och det såg ut som om någon hade tuggat på den och spottat ut den igen...

Jenny Bergvall sa...

Wow vilka konstverk!!!

Lotta sa...

Tjolahopp baben!

Jo det var jätte romantiskt att åka omkring o kolla då han sköt puckar mot sargen;P Fick sno hans puck för att få lite uppmärksamhet. Attention-whore som man är:P

Jo jag är på när det gäller aktivitet. Har ju rätt gott om tid nu förtiden. Unemployed som man är. Får höra med han snyggAnders om han vågar sig på nått.

Pöss

johanna sa...

Men babe, hur har du kunnat missa en sådan klassiker till barnbok!?

Jättefina bakverk,! Du kanske kan baka något liknande när Jojje fyller år :P?

YES babe, jag infinner mig 10.00 i byn med stort B! :P

Bloggarkiv