fredag 20 november 2009

Makeovers?

Att jag är svag för makeovers är ingen hemlighet, att jag inte har gjort så många på sista tiden är därför tråkigt..
*
Vore superkul om ni ville dela med er av era pimpningar av alla de slag; tjusiga, återvunna, enkla, fantasifulla, kreativa, roliga, avancerade, galna, billiga, miljövänliga eller kanske fulsnygga. Jag kommer att blogga om jag får in några bidrag i temat, det enda jag önskar är före och efterbilder och en liten beskrivning om hur du gick till väga. Fungerar såklart också bra att skicka en länk till redan befintligt blogginlägg om ni har det.
om ni mailar bilder så ange bloggadress och namn så jag kan ange källan :)


Min mailadress: rosahemmet@hotmail.com

Let´s Makeover! :D

9 kommentarer:

Eva Linnea sa...

Du är nog sverigebäst på pimpning!
Kram Eva Linnea

Unknown sa...

Flotte make over!!!!
Min favoritt er kleshengerene!!!
Flott ide!! Jeg elsker farger og humor!!!

Hilsen Linetoppen

Lady Thirty sa...

du är ju verligen fantastisk på det där med pimpningar!

trevlig helg!
kramelikram

Sanna sa...

Oj va spännande med ny lägenhet..skall bli så kul att se vad du skapar där.. =)
Kul att du gillade min tegelpanneskylt..mottagaren blev supernöjd också.. =)
Hoppas du får in många inspirerande makeovers.. =)
Ha en underbar helg!
Kraaaaam
Sanna

makiato sa...

Har gjort om många saker men jag jag har oftast inte en tanke på att fota det innan eller under arbets gång...så tyvärr har jag inget att bidra med till ditt roliga projekt. Hoppas du får in många svar. :)

Och lycka till med flyttfixningen!

Fröken Prickig sa...

Kul idé! Det där sista bordet som är turkost... funder

Zizzie sa...

Jag bara älskar det lilla turkosa nattygsbordet. Det är så läckert! :D Min senaste makeover var golv och nya fondväggar i två rum, men då gjorde jag tvärt emot dig, tapetserade den grönrandiga tapeten mörkbrun och den lila tapeten med Disneyprinsessor blev brunrandig. Fast med lite accentfärger så kommer det inte bli så tråkigt som det låter ;) Har planer på att måla några möbler svarta också så inget färgglatt just nu tyvärr ;)

Sara sa...

Jag gillar dina pimpningar skarpt, du är både kreativ och påhittig!

Lillsnörpa sa...

Gillar din blogg väldigt mycket! :) /Lillsnörpa

Bloggarkiv