onsdag 19 augusti 2009

Bordsdekoration och lapptäcke

Kände mig lite extra galet kitschy idag och gjorde ett nytt arrangemang till köksbordet. Använde bara en massa krafs som jag hade hemma, det blev galet fult men lite kul. Sambon gonna lööv it, dont you think? ;DHär ser ni nu hur långt jag har kommit på projekt lapptäcke nr 2.
33 lappar är klara och minst lika många till ska det bli, ska börja sticka en massa vita nu som ska vara emellan här och där för att ljusa upp det hela!

Nu ska jag cykla till worket, ha en superfin dag allihopa:)

13 kommentarer:

Ninas Drops sa...

ho ho=)
Kan tenke meg han likte det...*fnis*
Litt humor er fint..
drops

Lina sa...

Oj, vilket projekt! Men fint kommer det säkerligen att bli.
Kul dekoration du gjort också, verkligen sprakande.
/Lina

johanna sa...

BeautiFUL babe ;)
Jag och Lottis ska och plocka Blåbär! :P

Viktoria- ♥s t j e r n f a l l♥ sa...

Hehe, han kommer älska det. Såklart ;)

Fin duk under, den blåa :D

Tant Grön sa...

Men guuuuud jag rodnar! Tack så mycket för den komplimangen :-)

Snygga rutor du! Blir det några över så är det bara att skickar hit dem vet du, det är heeeeeeeelt okej, ha, ha.

erry sa...

Hej Camilla! Roligt att du är tillbaka i "blogglandia" och kul att du hälsade på hos mig!

Förstår hur du känner, jag har inte heller uppdaterat så mycket på sistone, orkar inte sitta vid datorn varje kväll. Finns ju många andra viktiga saker i livet ;)

Hoppas du får tag i kakeldekoren du med! Kram

Elisa Day sa...

Så klart måste han älska det fina bordsdekorationen. Härligt att du är tillbaka. Kram

Zizzi sa...

Underbart "krejsy" bordsdekoration! Ska blir kul att se filten när den är klar!

Löttie sa...

Ah jag vill också kunna sticka! Jag har gjort något enstaka försök till att sticka en fyrkant, men den blev rätt skev eller vad man nu ska säga.

Ja men då fixar vi oss lite nya frills next week då:) Röda slingor? Det lät ju ballt bruden. Några planer på vad du ska göra härnäst? Ursäkta mina mindre avancerade sms igår men jag var lite busy med att inte ramla i skogen. haha.

Kissäs and högs

Lady Thirty sa...

finfint!
härligt att du är tillbaka! du har varit saknad :D

kram på dig!

Lizaloop sa...

Å äntligen en massa inlägg igen, har ju saknat dom!
Såklart att sambon kommer att bli överförtjust i arrangemanget ;)

Hanneles paradis sa...

många

Eva Linnea sa...

Aha, jag trodde du stickade lapparna "på rad", som en halsduk, och sydde ihop. Men icke, här är det lapp-för-lapp.
Händigt & flitigt!
Kram Eva Linnea

Bloggarkiv