lördag 7 februari 2009

Makeover


*
*
*










Gjorde om ett skrin jag köpte för halva priset på Tiimari igår.
Köpte även med mig 4 olika scrap-papper som jag limmade lite ostrukturerat på de olika sidorna, sedan lackade jag på det för att få en hållbar yta.
Runt nedre kanten av locket limmade jag fast ett silverband. KLART! :)


*
*
*


Före






Det var enkelt att jobba med scrap-pappret eftersom det är släta ark till skillnad från tapet som dels är tjockare och sedan ofta rullar ihop sig när man jobbar med det!

26 kommentarer:

LillaLykke sa...

For en forandring!! Nydelig! :) Ønsker deg en riktig flott lørdag!

Anonym sa...

Det blev mycket finare efter att du fixat med det!

Mamma C sa...

Tjusigt det blev. Ja tapet är lite jobbigt att hålla på med. Har märkt det när jag gjort stora askar. Ha en bra lördagskväll
Kram mamma C

Ninas Drops sa...

Så fin den ble.
Koselig papir du fant til å lime på og da...
Ha en fin fin kveld
Drops

Anonym sa...

Najs stuff :)Alltid skoj att se ditt fina pyssel :)

Miss Agda sa...

Det blev ju grymt som vanligt när du tar tag i nånting:) Visste förresten inte att Tiimari kommit till Sverige! Där handlade jag alltid mina små rosa block med tjejiga bilder på och doftsuddgummin mm då jag var liten (i Finland alltså)
Ha en skön lördagkväll!

Anonym sa...

Fiiint! Tänk vad lite lim och papper kan göra! Tiimarii där kan man försvinna bland färgade band och glitter och papper. Lovely.

Eva Linnea sa...

Å,vilka "karameller" du fixar fram! Jag har bara kommit till måla-i-en-färg-stadiet än. Men jag har köpt två rullar tapet, på loppis, med Linneor på som ska bli nå´t så småningom.
Kram Eva Linnea

Maria sa...

Så snyggt Camilla!!
Idag får du en utmaning av mig, om du vill och orkar!
Hur var det med adressen, är det samma som sist? Maila mig annars!

Zizzi sa...

Ur-fint! Men vilket lim använder du när du limmar papper på trä? Jag har nämligen ett eget litet projekt på gång här hemma, men vet inte vilket lim jag ska använda.
Kram cissi

Sara sa...

Vad fin asken blev!
Kram Sara

Lisas inredningsblogg sa...

uhh vilken förändring! Super snygg nu ju! Passar mkt bättre in bland era grejor! :D

Anonym sa...

Ja, vad ska man säga? Ursöt! :D

Emma sa...

Du e så pysslig, jättefint=) Ha det bra, kram emmsan

Linda sa...

cool makeover!

Victoria sa...

Va snyggt och lekfullt det blev! Känns precis som din stil!
Kram

mirkajohanna sa...

Du har blivit utmanad!

Anonym sa...

Vad fint det blev :)

Jo det lutar åt en kortare frisyr men jag behöver lite mer betänketid tror jag :)

Mia sa...

Önskar jag var lika händig hemma!

Kram Mia

karofina sa...

superfin juh!! minns att jag klädde om kartonger med tyg när jag bodde hemma, de blev oxå snygga! :)

wow, er soffa är en dröm! så vårskön! lite 60-tal över den, är det inte det? snygg som fan är den i vilket fall!

trevlig vecka!
kram, karro

Estella sa...

Fin makover! Jag skulle själv behöva en sån makover, känner mig ungefär som lådan innan du piffade till den...

Lady Thirty sa...

tjusigt!

Bettan... sa...

Vad fint! Vad duktig du är :)
Skönt att höra att du mår bra. Lycka till med stickningen. Kram vännen :)

Sara sa...

vad duktig du e, jättefint!

Anonym sa...

Jätte fint, kul med lite färg, man blir glad när man ser den!
Kram Rebecka

Unknown sa...

Läcker!!! :)

Bloggarkiv