tisdag 22 juli 2008

Hur snäll har jag varit egentligen?

Igår fick jag två presenter av två olika mammor, bara sådär. ingen födelsedag eller så! :p

Min mamma hade varit på loppis när de var med husbilen på semester.
Där hade hon fyndat denna ursöta, näst intill antika vas. Helt i min smak och mamma har tydligen noterat att jag gillar rosa! ;)

När J hämtar mig efter jobbet så har han med sig en present från sin mamma. Även hon hade träffat helt rätt och gav mig en rosa grodprins!

*
Alltså, har jag varit extra snäll eller vad?
*

Blev superglad för de fina gåvorna och ni är såå gulliga som har tänkt på mig! :)
1000 tack.

15 kommentarer:

Anonym sa...

Fy vilken söt liten grodis! Vilka söta grejer du hittar! Mjo håller med om low impact kan vara lite färglöst, men jag har läst på att man kan blanda leran och färgpigment ;) Så det finns även rosa små lerhus :D

Anonym sa...

Va snälla de var! Fina presenter du fick!
Tack jag är jättenöjd med nya objektivet. Den sista bilden är dock inte tagen med den, den är inte ens tagen med systemkameran utan med min gamla kamera.
Kram

karofina sa...

.... eller så tycker de bara så himla mycket om dig helt enkelt ;)

din där vasen var hur fin som helst, skulle gärna vilja ha den!

kram på dig!

Sara sa...

Vilka underbara presenter!
Kram Sara

Pysselprinsessan sa...

Du verkar ha varit supersnäll! Hi hi! Kul att de prickade din smak så perfekt!! :)
Kramar

Unknown sa...

Åh så gulliga mammor! Visst är det härligt när man får något så där spontant!! Kram Petra'
http://www.metrobloggen.se/romantiskahem

Mamma C sa...

Så kul att få presenter bara sådär utan man fyller år. Fina och söta saker var det ju oxå. Förstår att du blev glad.
Kram Mamma C

Gårdsromantik sa...

Vilka perfekta presenter!
Du är ju en liten raring.

Kram Maud

...med tiden som hjälp-Linda sa...

Blir SÅ GLAD!!!!...av att kika in här!Rosa, rosa... Härligt! //Linda ;o)

Iris // Alla dagars kaos sa...

Vilken härlig dag du verkar ha fått :) Jättesöta saker du fick!

Dicksonska våningen sa...

Det är allt bra med mammor! Och när man har en sambo/man/pojkvän så har man ju automatiskt två mammor - dubbelt så bra!
Fin groda och vas!
Kram Annika

Ellas Inspiration sa...

Vilka härliga färgklickar! Vilka snälla mammor. Grodan var ju helt underbar!

Kram Karin

Anonym sa...

Fin blogg du har!

Anonym sa...

Oj så mycket rosa fina saker!

Pixi sa...

Vilken underbar blogg du har,jag älskar oxå färger i mitt hem..Snygga presenter du fick!!! Jag spara dej genast till mina favoriter! =)

Bloggarkiv