fredag 25 april 2008

Först vill jag börja med att tacka My White Cottage för den fina utmärkelsen som hon gav till min lilla blogg som bara har funnits sen i början av april! Jag blev såklart jätteglad för den och tänkte nu skicka den vidare och hoppas att de som mottager den också ska glädjas av den! :)

Jag har valt ut 4 bloggar med helt olika stilar, eftersom jag gillar variation som förnöjer.

Kloggs 68 kvadrat En inspirerande blogg med en härlig inredningsstil som gör mig glad! Mycket färger och egna idéer har denna tjej, även en del pysseltips. Här finns bl.a. den snyggast stylade köksoffan någonsin! Judith är en återkommande rolig detalj i hemmet och hon skulle gärna få flytta in hos mig. En lämplig inneboende som inte gör så mycket väsen av sig ;)

Tre Trappor Utan Hiss Även här en färgglad blogg med retrokänsla och andas massor av 50 tal, härlig inspiration och även fina inköpstips!

Rost & Rosor En härlig blogg även den med massor av färger, en härlig egen inredningsstil med mycket blommor. Här är det verkligen värt att surfa runt ett bra tag och njuta av alla sköna ting och blomsterarrangemang! :)

Vit Cholklad Har redan fått utmärkelsen men hon är värld den flera gånger om. Hon är otroligt kreativ och en riktigt underbar vän som inspirerar mig fruktansvärt mycket. Hennes hem är härligt vitt, luftigt och fyllt av fina saker!


Det är så svårt att välja några få när det är så många man skulle vilja ge, för alla era bloggar tillför ju en massa glädje och nöje!

Har även blivit utmanad av Vit Choklad och Rost & Rosor att visa mitt senaste, bästa och mitt sämsta inköp så det ska jag försöka att få till i helgen! :)


Trevlig helg på er kära bloggare!

5 kommentarer:

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Åå så snyggt!!!

Fint fläta med;)!!!Bra avslut på den trevliga mönsterveckan!!!
Ha en underbar helg!!!!
~~* W I T H ♥ L O V E *~~
Millan!!

Anonym sa...

Tack snälla gulliga du för awarden! Jag är så tacksam men eftersom jag fått den tidigare bestämde jag mig för att inte välja nån speciell att ge den till denna gången, hoppas det är OK för dej.Tack för den fina beskrivningen av min blogg. Du har ju själv en färgglad fin blogg och det känns så roligt att jag börjat hitta fler som "bekänner färg". Visst är det vackert med vitt med men själv skulle jag torka ut och vissna utan färg i min omgivning och tillvaro.Jag önskar dej en toppenlördag och helg. Ska nu kika in hos de andra mottagarna du gett awarden till,kram Katta

Maria sa...

Hej!
Jag kan gärna sy en riktigt rosa Räddis om du vill. Har beställt ett nytt rosa tyg med prickar som kommer snart...
Ha en bra dag!

Anna sa...

Hej! Jag blev osäker på om jag hade svarat på kommentaren som du lämnade hos mig. Om inte annat får du två svar nu :)

Kul att du gillar bloggen! Jag har inte riktigt kommit igång än eftersom jag är så nyinflyttad, men den här veckan har alla tapeter kommit upp så framöver kommer jag förhoppningsvis ha lite mer substans i inläggen :)

Anonym sa...

Men åh jag hade ju missat att du gav åt mig! Vad jag e flummig som inte ens fattar att vit choklad är ju mig! Men taaaaaack söta snälla du! Hade du funnits när jag fick min så hade jag givit åt dig för din blogg är supermysig och så skönt rosa mitt i allt det vita. Love you baby! :-D

Bloggarkiv